CryBaby Lyrics – Megan Thee Stallion


 “crybaby lyrics” aka “Cry Baby Lyrics” by Megan Thee Stallion Lyrics By  Danny T Levin, David L Doman, Jonathan Lyndale Kirk, Katie Smith, Megan J Pete

Real hot girl shit

(d.a. got that dope)



Her friends and mom hate me (go)

Lay down on the bed, do the crybaby (mmm)

She ain’t gave me none of that pussy in a while

She had the boy waitin’, I don’t mind waitin’ (come here)



Oh, you ain’t gon’ respond to my texts? (Oh, yeah?)

Want me to keep on my diamonds, we sex? (What’s your name?)

Keisha? (Kei), Jasmine? (Jas), Kiera? Megan? (Go)

Lisa? Ashley? (Ashley), Sierra? Sarah?



She got her hands on her knees with her ass in the air

Ooh, that Lil’ bitch a player

If her friends ain’t around to record it

She bends over, shakes that Lil’ ass in the mirror, like



Goddamn, what a nigga gotta do for your number?

Shawty came through with that head so good

I said fuck it, I ain’t usin’ no rubber

The way she makes that ass bounce, think I love her



Got that ass and that mouth from her mother

Type to make your bae mad, you in trouble

NBA playoffs that ass, it’s a bubble

Uh-uh (like), uh-uh, come here, come here, uh-uh



Throw that ass back, come here, come here

Her friends and mom hate me (Go)

Lay down on the bed, do the crybaby (Go)

She ain’t gave me none of that pussy in a while



She had the boy waitin’, I don’t mind waitin’

Oh, you ain’t gon’ respond to my texts? (Oh, yeah?)

Want me to keep on my diamonds, we sex? (What’s your name?)

Ayy



Real hot girl shit (ayy, ayy)

Lay on my stomach, toot it up, do the crybaby (crybaby)

Look back, hold it open, now he annihilated (yeah)

Moaning like a bitch when he hit this pussy



Damn, he probably wanna wear my hoodie (ah)

Choke me, spank me, look at me, thank me (thank me)

If I give it to another nigga, he’ll hate me (he’ll hate me)

Spit, slurp, give him that work



Fell too fast for me, now the nigga hurt

Deeper, deeper, I need a reaper

Thought I was in trouble how he tearin’ them cheeks up

Keep me a freak, who the flavor of the week?



If I make up the rules, then I don’t think it’s cheatin’

Jordan, Tommy, Timothy, Daniel (which one?)

Might let Jonathan bring in Sarah (come here, Sarah)

Bitch tryna brag about taking my man (huh?)



Ha, I needed me a nigga off my hands (hahaha)

Uh-uh, don’t fuck me like that, fuck me like this, yeah, ayy

Uh, his friends and his dad hate me (yeah)

I broke his Lil’ heart, he a crybaby (wah-wah-wah)



If I ain’t let him hit the pussy by now

Then that nigga lame if he still waitin’ (ah, ah, ah)

I ain’t even save your number (nope)

So no, I can’t reply to no text (no text)



I make him cry ’bout the pussy, hmm

Probably why my shit so wet (ah, ah, ah, ah, wah, wah, wah)


Leave a Reply

Your email address will not be published.